dinsdag 23 februari 2010

Cahier WerkendeMens

Hier zijn we best een beetje trots op!
In de zomer van 2009 werden we benaderd door Cor van Diën van WerkendeMens. Hij vond de Museumgids (zie onder) zo goed vormgegeven, dat hij eens wilde kennismaken. Om hem te triggeren hebben we hem daarna hem een moodboard gepresenteerd. Niet lang nadien vroeg hij ons bij te staan op het gebied van communicatie en vormgeving. De eerste vrucht is vorige week van de pers gerold: het cahier Burnout. De opdracht was om een nieuwsbrief vorm te geven, met relevante informatie voor klanten, in heldere tekst. De vormgeving moet toegankelijkheid en leesplezier stimuleren.
Er is gekozen voor een klassieke opmaak op A6 formaat, met verrassende typografie en levendige illustraties om de lange teksten te breken. Omdat het zo'n klein formaat is, leest het lekker snel weg. Het omslag is ook bijzonder: het is volvlak bruin (binnenzijde omslag knalblauw!), met een buikwarmertje als titeldrager. Het hele cahier is gedrukt door elhapé op 100% gerecycled papier.
Het cahier wordt gebruikt om de klanten van WerkendeMens te informeren, maar ook als persbericht.
Vanaf heden gaat Atelier@omashuisje.nl zich bezighouden met alle uitingen van de nog te ontwikkelen nieuwe huisstijl.
Wil je een exemplaar van het cahier ontvangen? Neem dan contact op met WerkendeMens. De cahiers kosten € 10 per stuk.
Opdrachtgever: WerkendeMens, Goes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten